21 DECEMBER

efter matchen spenderades kvällen&natten hos sazzzuu, tumme upp! :)
& söndagen blev det julavslutning som andreas och gänget fixat,
en underbart rolig dag som jag sent kommer glömma! :D

julkortstävling, eller ja poängjakt där vi blev uppdelade i fyra lag,
uppdragen var allt från att sjunga staffan i likkistan för publik,
gå luciatåg, posé i skyltfönster, rida på en jättepony och mycket mer! :)
vi hann även med julklappsleken där jag kammade hem en blinkande badanka ;)
sen blev det mat-time, guld! :D fick en julklapp av mamma-dohn också, vantar :) thank you!

tack för en underbar dag hela högen, ifk kumla ínnebandy dam, bäst ♥



väl hemma igen, fick jag och dohnarna dagens dos av innebandy,
vi gluttade på herrarna askersund - ekeby, mycket mål vill jag lova!

/ mp


Kommentarer
Postat av: Krillan

thanks sweety!

2008-12-30 @ 16:04:23
URL: http://kaxigakrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0