23 JUNI

vi äro små fiskar vi, blubb blubb!

Ola - Feelgood
Chris Brown - Forever

dagens plus går till sweetie mormor,
vem blir inte glad av en marabou chokladkaka lixom? :):):)

segvm dag, men vad ska man göra när det regnar, fisk säger jag! :(
fick iallafall sova ut i morse, vilket jag tror var väldigt välbehövligt.

gårdagens gympass känns idag kan jag lova, men det är så det ska va,
nu blir det åka till kumlaby för ännu ett härligt träningspass ;P

______________________________________________________________

upd. dagens träning bestod av spänst och snabbhet. :)
lund perry och jag hade fina ljudeffekter när vi kastade medicinbollar ;P
dagens pass avslutades med en fin kör av oss askersundare i duschen  ;P HAHA!

det var näst sista gemensamma träningen (egen träning hela juli),
och på onsdag blir det strandragg i harge! ;b
jag lät tillräckligt övertygande idag för att få ida att skaffa blogg hon också, ;)

naee, lite sömn på det här.

godnatt, sleeepy!

/ mp

Kommentarer
Postat av: Ida

Visst har du fått mig att skaffa blogg, men inte att skriva nåt :P

2008-06-23 @ 23:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0