24 JUNI

idag blev det först sova ut, som blivit en vana dom dagar jag är ledig..
en fin frulle, sen blev det ut och köra ett individuellt pass med paulina :)
vi avslutade med en springrunda i spåret, kändes fint efterråt.
sen blev det hem och käka/duscha, sen blev det bakning för fulla muggar ;D
påven och märy i köket, ojoj.. fint resultat vill jag lova! ;)
glutta lite på allsången och nu äre slappvm.

kollade nyss lite klipp med älskade bjöööööörn, för skön! :)
imorn kommer bröderna alice&johanna hem, stort plus.

jag tycker babbibäver kan ta och bli frisk nu, me miss..
så hoppas hon dyker upp imorn, strandragg is the shit ;D   



pn mp, fsb-cupen 2006


/ mp


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hahah, the king in the kitchen ;)<3

2008-06-24 @ 23:25:48
Postat av: babbi

jag dök upp :) så nu saknar du mig inte längre hoppas jag ;) <3

2008-06-25 @ 23:27:46
URL: http://alexandrabjuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0