25 JUNI

idag: slappat, lagat mat, (tränat) strandraggat i harge, övninskört, tele med babbi&skogh

nu är alice & johanna äntligen hemma igen, :):):)
& till helgen blire umgås med dom två, dohn&babbi, tumme upp! v

jag och skogh kom fram till att deras resa hade några likhetet med våran förra året.
- turkiet - alanya - villa sunflower 2 - big baba boat  ;)

9-16 juni 2007. jao, det ha gått över ett år sen jag var utomlands sist,
och jag är grymt sugen på att åka utomlands snart igen vill jag lova..
vem blir inte det när vädret är pissssss off i sverige :(

tur att det kommer några fina idéer ibland (y
cred till ab och ap :)


nopps, nu blire sleepy.
för imorn blire gasen i botten, körlektion!

godnatt!

   
turkiet, alanya 2007

/ mp

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lite små coolt faktiskt;)

2008-06-26 @ 16:41:27
URL: http://aafskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0