26 NOVEMBER

igår, simning&solning med påven, nicee (y. <3
blev även telesnack med eliten, för bra :) miss u!
plus på att jag fick två myströjor igår, me like!

idag; har precis haft svenska,
skulle läsa igenom lite dikter

"Midvinternattens köld är hård,
stjärnorna gnistra och glimma.
Alla sova i ensligt gård
djupt under midnattstimma .. "

"känner du igen någon/några av dikterna? hur då/varifrån?"
haha, min första tanke var självklart sunes jul, guld äre!
så nu sitter jag och kollar massa klipp på youtube ;) för bra!
nej nu ska jag kötta mig igenom den här dagen, pluggvm
och ikväll blir det träningar, löpning och bollpass :) (y.



/ mp

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket mysiga tröjor! :)

2008-11-26 @ 14:23:26
URL: http://pernillalundfeldt.blogg.se/
Postat av: Saz

Tack söt! <3 Det blev ju en överraskning iaf, för jag läste det efter du ringt.. :D <3

2008-11-28 @ 19:20:43
URL: http://sazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0