29 NOVEMBER

nu är det helg, plugg och viktig match står på schemat!

gymmet igår och efter det blev de idolgluttande,
asså shitt jag garva så jag tjöt :'D HAHA!
snacka även lite med sazzuuuuu :D ♥

idag är det pluggvm, segt as hell menmen.
ingen idé att klaga, det måste göras så..
kanske hinner med ett besök hos farmor också.

i veckan hade jag mitt samtal med andreas :D värt!
och imorgon är det viktig match som gäller,
då blire det krig, linköping står för motståndet..
det är VI mot dom, nu åker vi brudar i blått :) ;D



i f k k u m l a i n n e b a n d y, ♥

nej tillbaka till pluggandet, tjarråååå!

/ mp


Kommentarer
Postat av: Saz

Man kan avra kreativ på många olika sätt. <3 Tänt var det här!!!! <3

2008-11-30 @ 00:03:22
URL: http://sazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0