19 OKTOBER

fredag; bortamatch mot bergs, finns inte så mycke att säga.. förlust 4-2
klapprutten första period, 3 mål i baken, vi var inte med från start :(
det är tråkigt när de blir så, trots en skottstatistik på 23-36 vill inte bollen in,
ett bortdömt mål får vi också, typiskt våran vanliga tur, me like.. naaaat!
fick göra mitt första mål för säsongen, men de hjälpte inte så mycke tyvärr :(
men det är bara köra på, vi kan så mycke mer, det är bara ta nya tag!!
nästa helg är det hemmamatch, då blir det andra bullar! KRIG!

lördag; slappish dag, umgicks med josephine på kvällen <3<3

inatt; vaknar vid halv 4 efter att ha hört samma låt/sovit i lite mer än tre timmar.
kollar till på mobilen, 6 missade samtal + 1 sms, skapligt rädd blev jag!

numret va inte inlagt pågrund av lånetele, så jag skicka't till 118100, de va soffypropp!
så jag ringde henne på dirren, oh my gaga.. hon hade mycket på hjärtat den kvinnan.
samtala med henne tills hennes lur dog, då insåg jag att de va dags att försöka somna om,
för klockan va över 4, soffy är en stjärna <3 "upp,rak,upp,rak,ner,rak,ner,fattaru?" HAHAHA xD


kvinnan som alltid får mig att le! <3              dohn and me, du är för bra du!<3

nu ska jag fortsätta plugga som en tok på samhällen,
senare blir det promme & kanske glutta plastbandy!?

_________________________________________________________________________

idag; det hanns med endel plugg, promme med påven och sen drog vi och glutta plastbandy.
har även hunnit med tre andra avenyn avsnitt (y. nu blire lite mer plugg & sömn på de!

/ mp


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAHAHA ja efter lite förklaring så ;) men jag svär, bästa förklaringen ju, polispotatisgrisarna fatta perfa! :D <3<3<3

2008-10-21 @ 18:10:13
URL: http://soofiae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0