11 SEPTEMBER

ujeuj, är jag blond eller blond? ;) 

jag - 30 JORDSNURR :) inte illa, grattis
svar - två månader kvar tills jag blir 30 men tack ändå.
jag - det gäller att va i tid, hahahaha
9/11, 11/9 typ samma sak. haha!

om två månader är det 11/11!? jag är löst virrig, haha!
förövrigt så blev det två lektioner i skolan,
svenska&naturkunskap, sen drog jag och min projektgrupp sälly,
ribban & micka iväg och filma, det blev mycket skratt today, guld!  <3



kvällen bestod av kumla, teori&bollpass.
dock vad jag inte så delaktig i träningen,
lite skott och fast passare på två övningar..
vill bli helt frisk nu, hoppas på att kunna lira i helgen!

nu: date med john blund!
godnatt'

/ mp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0