18 JANUARI

gårdagen: KÖPING - KUMLA (2-3)

VINST, fyfan va skönt!!!
3 poäng, härlig känsla!

nästa helg står vänersborg för motståndet, viktig match!
men innan dess är det viktiga träningspass som står på schemat!!

( ifk kumla dam, väldens härligaste lag ♥

efter matchen blev de hem till bjuhrsan,
foodie, glass&varma hallon, mys & film! :)
& löst mycke garv, finaste hickan (y.

- "förstår ni vad jag menar? aja, jag förstår iallafall vad jag menar"

idag blev de åka till kumla och kolla div 3 matchen mellan kumla-ösk,
sen blev de hem och köra ett biffpass med påven och nu sitter jag här och
skriver med snoppsälly och övar på buddha repkliker.

VÄRD HELG!



smögen 08, 16 17 18  ;) en av våra finaste mongolid bilder, big loveee ♥

/ mp


Kommentarer
Postat av: babbi

haha du är störd ;) men jag fattade ju, och tur är väl det :P annars hade jag börjat undra...

älskar också den bilden, och er :D <3

2009-01-18 @ 23:32:37
Postat av: Saz

Bäst på länge!.. <3 er!!!

2009-01-19 @ 10:51:00
URL: http://sazz.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahaha snygga brudar som jag gillar!! :) ses ikväll

2009-01-19 @ 15:45:30
URL: http://mmaarryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0