' KLOTTRA

igår gjorde jag en rullning på beta, ganska så värt! ;)
sällybrällykrällymällybälly fick spöööööö! :)) 

jag lyckas fan med det mesta,
igår prata jag i sömnen cirka 5 minuter efter att jag somnat!?
hahahah, ropa något och prata om något rött, linne eller något..
mamma fråga vad jag babbla om, jag påstod att de va hon som ville mig något..
haha, jag fatta verkligen 0.. sen somna jag om!

chill dag idag, svenska b,c och naturkunskap!
lite plugg sen blir det träning med sm-laget :)
regionsslutspelet i dj18sm närmar sig, me like!



/ mp

Kommentarer
Postat av: ida

Det var då skillat måste jag säga.. Lite imponeradmåste jag säga att jag är faktiskt, eftersom det inte är något jag har lyckats med än. Men trots din rullning vinner du inte över mig hjärtat. puss haha

2009-01-28 @ 22:21:16
URL: http://idafj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0