' taggtråd

fredag; jag&daniella hade våran idrottslektion idag, lacrosse :)
det gick faktiskt riktigt bra måste jag säga :)
blev att åka hem tidigt, gluttat på sex and the city,
snackat med bumbi, betat med cpsärdohn &
en skön promme med pålen :)

en bussjävel körde in i mig i morse, tack för den!
surgubbe han ska bara ha, men som tur va gick de bra! :)
+ min goa mormor har ramlat och stäckt ljumsken ;/
krya krya världens bästa mormor! ♥
_________________________________________________

laddat med massa mat,vatten&vila hela veckan,
+ härliga träningspass inför GLÄDJEHELGEN!
DJ18SM, regionsslutspel, tagggaaaaaaa!!!

jag tror på oss brudar,
we gonna kick some ass!

tro - våga - gör

nu ska jag ha date med john blund,
06.15 ringer klockan, big day!

/ mp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0