' 4/3-09

dagarna rullar på som bara den, redan onsdag!
idag var det lungt på praktiken, hann till och med gå ut med stella, en hund som är där :)
en promme på 45 minuter och jag tog kankse inte smartaste vägen, massor med lera & vita converse.
fick en hundtass på varje sko och lite extra lera, smart mri, naaat! ;b

jag är sjukt taggad på träning och allt som har med innebandy att göra,
tror jag börjar få sm-feber, jag tror på oss tjejer, tillsammans fixar vi allt! ♥
fatta att det är det här vi har väntat på så himla länge!? nu visar vi vart skåpet ska stå!
imorn är det dags för sista bollpasset innan vi drar iväg, na skulle komma förbi :)


                                                                       världens bästa ifk kumla innebandy <3
 
sov-time, några mentala bilder & sen date med john blund! :)

godnatt'

2 DAGAR KVAR!!!

/ mp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0